perjantai 20. tammikuuta 2012

Kylmä kuvina (viikko 2)

Tämä viikko oli aika haipakkaa. Palasin töihin loman jälkeen ja alkuviikko tuntui menevän itsellä sitä ihmetellessä. Loppuviikosta mies oli reissussa ja kummasti koti tuntui tyhjältä. Lisäksi havaitsin jälleen kerran että minä en osaa syödä tai mennä nukkumaan jos mies ei ole läsnä. Aika surkeaa oikeastaan. Äänestämässä osasin sentään käydä ihan itsenäisesti. Samoin lääkärissä (selkä + reseptien uusintaa) ja kaupassa hakemassa hyvää juustoa + punaviiniä. (Kun mies reissaa, minä elän juustolla jos muistan vaan syödä.)
Loppuviikosta käytiin hiekkakuoppailemassa ensin Rukan ja Kitan kanssa ja sitten Ilon ja Pessin kanssa. Lauantaina käväistiin kimpassa etsimässä mulle pukua siskon häihin (löytyi yläosa!) ja tsekkaamassa kaverin uutta kotia.  Lisäksi Lumo kävi trimmissä sunnuntaina. Aika työ ja koirapainotteista siis. Ihan normaali, hyvä arkiviikko minulle. Tällä viikolla mietin taas monta kertaa kuinka hyvä onkaan että ihmisellä on koiria. Mulla on kuitenkin aika paljon ystäviä ja kavereita niiden kautta.
Kamerallekin tallentui yllättäen enimmäkseen koiria (liike ja eleet eivät koskaan lakkaa kiehtomasta mua valokuvissa, ne kun on niitä asioita joita esim maalaamalla on kovin vaikea tavoittaa). Myös tän viikon "muu" kuva on lenkillä napattu...

Kuura piirtää oksat kauniisti talven sinisessä hetkessä.




Koirakuvista valitsin pitkällisen harkinnan jälkeen tän. Mua kiehtoo tuo lapinkoirien lumesta nauttiminen. Erityisesti nyt kun näyttää että Halla tekee samaa kun vaan vaatteita on riittävästi.


Sellainen viikko tällä erää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti