perjantai 3. kesäkuuta 2011

Pari haja-ajatusta taas yhtenä unettomana yönä

Anna minulle
hetken lepo
pari siunattua henkäisyä
keuhkojen ääriä myöten
kivutta kulkevaa ilmaa

Paljon en pyydä
pari henkäisyä
tai edes yksi





_________________________________________________



Kyllä sinulla on aikaa
sinä et vain halua
sinun pitäisi priorisoida
asettaa asiat tärkeysjärjestykseen
ei sitä aikuisena enää voi tehdä
vaan sitä mikä huvittaa
ja mikä on kivaa
vailla minkäänlaista vastuuta

ja niinpä minä priorisoin
ja asetan tärkeysjärjestykseen
teen leikkauksia

leikkaan irti
kuin kuumalla veitsellä voita
kaikki ne ihmiset
jotka eivät välitä kuunnella
sitä kuinka minä olin jo
priorisoinut elämäni
niistä lähtökohdista
jotka minulla on
ja jotka minä koen tärkeäksi

taas tuli kalenteriin lisää aikaa
puhelimen muistiin tilaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti